25/8 - 13

Tjenare alla glada och mindre glada!
Startade morgonen med att jag vaknade klockan 7, trodde klockan var åtta så tänkte att jag kunde släppa ut Smulan. Haha jag är lite förvirrad. Försökte äta frukost, tandställningen gör så att jag knappt kan äta något alls. Packade ner vax (om min tandställning skaver så tar jag det på den) och handtråd, snacka om att maten fastnar men vill man vara fin får man lida pin så enkelt är det. Grillade köttoch potatisgratäng till mat sen målade jag naglarna. Ska mysa med familjen lite nu sen ska jag göra mig i ordning för imorgon. 
 
(Inte min bild)
 
Ska skaffa sånt här till mitt rum nu i höst, kanske måla om en vägg också och rensa ALLT i hela garderoben.
 

Kommentarer
Postat av: MOA ~ brunetten i homs

Åh, härligt att du fått tandställning! :D
Har själv haft tandställning i 1,5 år, det är Hanna som får det på torsdag :)
Det är verkligen värt tiden då man har ont i tänderna, för sedan när det är klart så blir leendet såå snyggt!

2013-08-26 @ 18:24:21
URL: http://homs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0